Tagboard

Backstabber
posted on 01 February 2013 2/01/2013 12:07:00 PM
Assalamualaikum


Yayyyy tukar skin lagi! aku tahu skin blog aku ni selalu je tukar tukar kan? Aku pun pelik kenapa aku suka sgt tukar skin. Asal nampak skin je aku rasa nak tukar. Aku tgk skin mcm aku tgk Peplum. ececece finally aku jumpa skin yg simple and memuaskan hati comel aku ni kahkahkah


Okay lupa kan pasal skin blog. Aku nak taip apa yg aku rasa sekarang ni. Entry ni ikhlas drpd aku, Aisyah comeeeellllllllllll *tutup muka*

(13)  Word

First of all aku nak mintak maaf dulu awal awal takut ada yg terasa dgn entry aku ni especially 'dia yg tuuuuutttt' heh 


Look, benda ni mmg dah lama (tak lama sgt ah :D ) Maybe aku gegedik nak terasa tapi aku tahu mmg kau tujukan 'ayat vogue' kau tu utk aku, dia, dia dan dia


Camni lah, kau ckp kiteorang yg buat org taknak layan kau itu dan ini, ini dan itu. Kau ckp kiteorang buat cerita bebukan even though benda tu betol. Assalamualaikum cik kak, kiteorang mmg takda masa kot nak reka cerita segala ni. Reka cerita ni ada ah sipi sipi adik tiri kpd 'fitnah'. Kau belajar agama kan? For sure kau tahu hukum fitnah tu apa. Dosa besar kau tahu. Kiteorang tak sejahat tu lah nak aibkan org. 


In this case, takda pun secebis kuman yg aku ni nak cepat sentap mcm kau. Cuma sakit hati and perasaan benci aku ni makin bertambah. Aku tahu org selalu kata 
"org yang kita benci tu akan jadi org yg kita sayang someday"
Tapi bila teringat apa yg kau buat kat aku selama 5 tahun kita berkawan, sumpah aku takboleh terima. Aku rasa mcm aku ni bodoh gilaaa sbb percayakan kau. Aku ikhlas berkawan dgn kau weh tapi ni kau buat kat aku. Cukup ah berkawan dgn org mcm kau is the worst thing ever yg aku pernah ada selama ni. 


Mcm kau ckp "Allah Maha Mendengar dan Maha Mengetahui" kalau kau nak tahu, apa yg kau kata tu kau sindir diri kau sendiri. Sorry aku berani ckp ceni sbb aku kenal kau.


p/s : dia, dia dan dia tu kawan aku jugok


xx



← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.