Tagboard

Si gendut
posted on 24 January 2013 1/24/2013 09:49:00 AM
Assalamualaikum

quote | Tumblr

Entry kali ni, special for my dearest sayang, Muhammad Syedi Aniff :)
And entry ni jugak bukan nak menggedik saje saje nak cerita pasal dia tapi aku buat ni sebab nak tunjuk kegedikan aku dgn dia. k ayat dah serabut kat situ :D Tak salah aku rasa kalau nak buat entry pasal dia. Suka. Hati. Gegerl. Lah. Nak. Buat. Entry. Apa. Pun. Kalau. Tak. Suka. Pergi. Muntah. Dalam. Selimut. Please. K ini semua poyoooo! hahaha


Serious said lah, aku buat entry ni sbb hubungan kitorang dh setahun :) Eh 1 January 2013 ah dah setahun. Ni dh berapa minggu dah. Syukur alhamdulillah. Seingat aku lah, aku tak pernah buat entry betol2 untuk dia. Tak salah kaaaaaaaaaaan? hihi

Okayyy, let start! Ehem ehem *bismillahirahmanirahim*

Dear awak, 

Selama kita kenal ni, secara jujurnya hati comel saya kata, awak akan jadi imam saya suatu hari nanti :) Mohon jangan tinggalkan saya and buat saya rasa 'dipermainkan' macam yang sebelum ni. Serious, dgn awak, saya rasa selesa. 

Si gendut, kenal org mcm awak mcm satu mimpi indah bagi saya. Sebab? Selalu buat saya happy!

Sepanjang perkenalan kita ni, memacam saya panggil awak kan? Ngek ngok gendut buncit ucuk and byk lagi yg tak tertaip. hehehe itew shuke pangiil awucks cemtu and itew lagi shuke kalau wempitz dgn awucks :D


Alhamdulillah hubungan kita direstui my family and bakal family kedua saya *in sha Allah* :) Moment yg paling saya suka sampai saya muntah 7 hari 7 malam *K ni saya tipu* ialah time awak kejut saya bangun solat subuh. Kembang hati comel saya ni. uhuk uhuk


Even hubungan kita ni boleh dikatakan hubungan jarak jauh tapi wa pedulik hapeeee. Hok aloh keyEll dgn ganu je pongggggg *mata ke atas tangan di bahu*

quote | Tumblr
 You smile, i smile

You cry, i cry

You laugh,i laugh

You wrote a song, i'll be your singer

You be my prince, i'll be your princess

You be my husband, i'll be your wife

Sayang, thanks for every loves you pour on me. Terima kasih untuk semuanyaaa :) I love you and forever i will 

Kalau I buah, you lah hatinya. Kalau I bulan, you lah bintangnya. Kalau I tinggi, you lah rendahnya. Kalau I cinta, you lah orangnya :) 

p/s : Kepercayaan tu penting. Sangat penting

Sekian. xx


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.