Tagboard

The last day of Sunday in 2012
posted on 29 December 2012 12/29/2012 08:12:00 AM

Assalamualaikum. Hai! Ada lagi beberapa jam nak masuk tahun 2013 and saya tak sabar nak menempuh tahun baru. Hoyeh hoyeh :D Mentang mentang sekolah dah pencen kan, mmg ah best. Adik aku jeles sebab dia kena sekolah lagi. hahaah cedih

Dah sebulan aku cuti, satu kerja pun aku tak g cari lagi. haha malas sebenarnya nak kerja tapi kalau duduk rumah je pun nak buat apa. Lain lah kalau dah kawin. ehem ehem :D Mama pun dah bising dok tanya aku ni nak kerja ke tak. Malas nak bangun pagi sebenarnya. Aku kalau bab2 bangun pagi ni liat sikit. Lebih2 lagi kalau cuti. haaa memang bermaharajalela lah nafsu tidur aku nii. Heh \m/

So esok aku akan berusaha mencari kerja. Janji yang pasti! haha tetiba pulak. Tak lah gurau je. Aku nak kerja? Aku? Mmg tak lah nak kerja dlm masa terdekat ni. Duduk rumah goyang kaki gelek bontot kumpul lemak je ah. hehehe esok aku decide nak g teman kawan titew g daftar adik dia esok. Alaaaa kawan titew yg comel comel tuhhh. Yg rapat dgn titew tuuuu. Haaaa dia tu lah :) Duduk rumah je pun bosan woiii. Aku tgk teddy, teddy tengok aku. Kan best kalau teddy tu boleh bwk bersembang. Takda lah bosan sgt aku ni *duckface*

Serious lama gila tak jumpa semek tu. Dasmine i mean :) Rindu hokay. Tadi kemain text aku menganjeng ckp aku ni g honeymoon kt Damansara lah hape. Ngekngok betewww minah tu. hahaha tak sabar nak date dgn dia esok! 

And 

Happy New Year! Semoga hidup lebih maju dan apa yang diinginkan tercapai :) InsyaAllah

Bye!




← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.