Tagboard

Her
posted on 07 December 2012 12/07/2012 10:15:00 PM
 Aku senyum sikit punya comel,  mak jemah ni pulak buat muka sememeh. Bongek betewwwww. Have shoot with her mmg gila. Muka tu lansung tak boleh nak senyum. Muka alah tu jugak dia buat. uhuk uhuk *cough*
 Akak, muka awak sikit tak tumpah macam rimau kat hutan belantara nu. haha k guwau je. Well ni lah akak aku yg satu satunya. Perangai tak kalah macam budak budak. Membuli orang dia lah. Yang jadi mangsa dia pun aku lah. Dia baik tapi agak pendek dari aku. hahah kalau keluar dgn dia selalu org tanya dia
" eh ni siapa?" *sambil tgk aku*
"ohhh ni adik, bla bla bla"
"eh yeke? mcm akak kau je. matured nya muka"
Kwajo punya org. haha siap kau kalau aku jumpa *asah paghangggg*

Itee sayang dia lah. Maceh jadi kakak yang baik untuk saya :)

p/s: orang ingat aku anak bongsu. Bongsu pun boleh lah jemahhhhhh









← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.