Tagboard

Bye school
posted on 06 December 2012 12/06/2012 06:58:00 AM

Hai. Assalamualaikum. Itee dah merdeka. Oye oye! *naik atas kerusi, jerit merdeka sambil angkat tangan kanan* okay gila bunyiknya tapi apa wa kesah. huhu serious terserlah keterujaan aku bila spm dah habis. Tadi lepas keluar dewan je jerit kat cikgu *cikguuuuuuuuu merdeka cikgu merdeka* No books, no revisions after this. Oye oye! How's excited i am. Tapi nervous jugak results nanti camna *sigh*

Oh yeahh taknak lagi fikir pasal hal tu untuk sementara ni. Yang penting titew enyoyyy. hee k. Akan ku raikan kemerdekaan ini dengaaaannnn tidur and makan sepanjang hawiiii! huhuhu

By now, aku selalu fikir nak buat apa lepas ni. Takkan lah nak bela lemak pulok kan. Ingat kan nak kerja tapi bila fikir balik nanti lah. Nanti nak pergi Johor lagi, nak buat lesen kereta lagi, nak kawen lagi *k yang ni wa tipu* Kalau kerja sekarang banyak skip pulak. Dah ah baru kerja, suka hati je mintak cuti lelama. Memang mintak kaki lah kan? huhuhu

Well sejak dah pencen sekolah ni, kerja aku sekarang menghadop laptop, cari online shopping and stalk orang pakai fesbuk adik aku. haha cool tak? since aku dah lama tak ber-fesbuk nih, fesbuk adik aku lah yang jadik mangsa. Yelah kalau nak reactive balik, aku rasa memang tak lah kot. Hello! Tak mati lah takda fesbuk. Kan awak kan? Biar padan muka Mark Zuckerberg *puppy face* Sikit punya senang nak eja nama dia. Sampai search kat google! hahaha jujur ni okay :D

So para juniors ku sekalian, bersiap sedia lah untuk sekolah. Tak sampai sebulan pun lagi awak semua akan mula belajar balik. Belajar betul betul eh? Biar bangga mak ayah, mama papa, mummy daddy awak semua eh eh? *nasihat bagai nak rak macam lah ada org baca! haha kesian aku :D*

K then. See ya!





← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.