Tagboard

Trial
posted on 02 September 2012 9/02/2012 05:31:00 AM
Assalamualaikum,

*Nah gambar rayaaa ;D

Tak salah kalau aku nak ucap SELAMAT HARI RAYA hari ni. hari ni dah masuk hari yang ke 15 raya pun. haha apa aku kesah. Sorry takda entry raya. hehehe Well since dah lama tak update blog nih, pencen kejap, mem-busy-kan diri dengan raya semua, hari ni baru ada masa nak update blog. Fuhhh bukan busy dgn raya pun, busy dengan trial spm. Alhamdulillah so far boleh jawab lagi. Dengan bangganya aku boleh jawab soalan sejarah. Bangga weh bangga *muka comel* Setelah sekian lama aku jadik pelajar, tak pernah pernah aku boleh jawab. Hehehe \m/ 
Hm hari ni exam Agama. Paper1 agak mencabar keimanan aku ah. Susah sikit. Yang susah sikit ni lah masa nak jawab tu tak cukup. Aku pun ape lagi, bum bang bum bang ah jawab soalan tadi. Well kali ni aku exam dalam dewan. Macam SPM sebenar lah. Then orang kat sebelah aku ni kelas lain ah and dia sangat suka panggil aku "psst pssttt no bla bla apa jawapan dia" Wehh bagi aku concentrate boleh? HAPE KAU HENGAT AKU NI BANK JAWAPAN???? 
Agak tertekan ah jawab dengan kelas lain ni. Bising. Bersembang pot pet pot pet -.-
So sesapa yang geng dengan saya, good luck. Do the bestttttttttttt. SPM dah dekat woiii. Namo main main haa, nanti menyesal tak sudah ;)





← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.