Tagboard

Sahabat
posted on 05 August 2012 8/05/2012 08:55:00 AM
Assalamualaikum,

ice cream | Tumblr

Aku rindu Azam. Yes aku ngaku aku rindu dia. Who is he? Hehehehe bukan scandal, bukan crush or something like that. Boleh dilabelkan dia sebagai sahabat. Dah lama tak jumpa dia. Dah lama tak share problems dengan dia since dia pindah kat Perak. Setahu aku dulu before dia tinggal kt Ganu, dia stay Perak jgk then ayah dia kena tukar kat sini then kena tukar kat Perak balik. Faham tak ni? Tak faham, buat buat faham je ah kay? Uhuks
Sudden, malam ni dia text aku since aku dah lama lost contact dgn dia cause mamat poyo ni selalu tukar num. Nasib aku still pakai num lama. Heh.
Bila aku cakap "weh aku rindu kau doh" then dgn pewacan dia reply " jgn nk rindu sgt, marah awek aku nanti" Cehhhhhhhhhhhhhhhhh hape kao hengat kao sowang ada baby? *ayat mintak kaki* *flip shawl* 
Aku harap kita boleh jumpa one day. Lepak dengan kau and kawan kawan yang kepala senget semua. Aku rindu sangat moment kita masa form 3. Sangat. Rindu nak lepak luar kelas masa Ustazah Zaini. Then kena kejar dengan penyapu. Menyorok belakang pintu bila Ustazah nak masuk kelas. Rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuu moment tu sangat
Yes, dulu memang aku nakal sikit kat sekolah. Watlekkkk. Semua orang pun macam tu. Mesti ada zaman dia nakal teramat. hehehehe
So stop here for tonight. Mak buyung menggedik nak online.
Bye. Selamat berpuasa :)


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.