Tagboard

Keghinduan
posted on 16 August 2012 8/16/2012 07:40:00 AM
Assalamualaikum,


Saya comel saya okay *mata ke atas tgn di bahu*

Okaaaaaaaaaaaaayyyyyy abaikan perangai itew yang gedix tu kayhhh *buat muka alah barbie*

Hari ni dah masuk hari yg ke 27 kita (umat islam) berpuasa. And tinggal lagi 2 hari nak GHAYAAAAAA! Yeahhhhhh tak sabarrrrr. Tapi sedikit kecewa sebab lepas raya terus mengadap buku as usual sbb TRIALLLL!!!! Trial wehh trialll. Bukan TOV, bukan UPSR but TRIAL SPM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cikgu kejam sebab arranged schedule for trial after Eid. Mana nak raya? Mana nak study?? Ahhh menyampah jadik budak 17 tahun ni. Huhuhuhuhuhuhu

Ni dah raya kan? kan? kaaaaaaaaaaaaaaaaannnn? DAN ini kali yang ke 2 aku and family raya tanpa arwah abah. Tipu kalau aku cakap tak sedih bila orang yg paling aku sayang atas dunia ni takda. Tipu kalau aku cakap tak jeles bila orang lain raya with their parents but i'm not. Bukan aku tak redha dengan takdir Allah cuma aku rasa tak sedia nak terima semua ni even benda ni dah 3 tahun. 
Tipu kalau aku cakap tak pernah rindu arwah. Tipuuuuuuuu! Selalu rindu arwah. Even arwah garang, suka membebel pam pum pam tapi aku tahu dia nak yang terbaik untuk anak anak dia.
Leceh kalau update blog sambil menangis. Nak lap air mata lagi, nak taip lagi, nak lap hingus lagi. K susah. 
Even abah dh takda, aku tetap bersyukur sebab ada mama yang sangat baik and family yang sporting. 
Please appreciate your parents or some else yang korang sayang. Rindu kat orang yang dah takda, TAK SAMA dengan rindu kat orang yang selalu ada depan mata. Serious. 

Al-Fatihah untunk arwah abah. Selamat hari raya :)



← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.