Tagboard

Best thing evahhhhhh
posted on 15 August 2012 8/15/2012 07:27:00 AM
Assalamualaikum,


THISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! Okay ni dah cukup buat badan aku tak bernyawa 2saat. How you imagine when last month ago, kau check, kau tak terpilih. Hati terasa gembira macam nak lompat dari langit ke bumi. Macam tu lah aku rasa bila tak dapat pergi PLKN ni.
BUTTTTTTTTTTTT, segalanya berubah bila hari selasa on the date 14 ogos, aku dengan dukacita nya dapat borang PLKN ni dari kaunselor sekolah and that time aku memang depressed gilaaaaa! Aku menangis time tu jugak. Tak pedulik dengan kekawan lelaki semua. Menangis sebab tak boleh terima kenyataan yang aku antara peserta yang terpilih untuk siri10. Kenapa ambik aku? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku taknak! Sumpah taknak. Bayangkan kau kena campak jejauh dari rumah kau, tidur bukan dlm bilik sendiri. Ahhhhh i hate it. A lot. 
Conclusion is semua benda aku kena buat sendiri nanti. Ahh aku dah boleh bayangkan bila aku stay kat sana. Jauh dari mama especially, family, my baby boo, kawan kawan :( Ya Allah taknak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Patut lah dua tiga hari sebelum tu aku selalu mimpi masuk hutan tebal. Jumpa patung pelik pelik semua. Ish seram. 
Aku selalu fikir, nanti macamana aku nak tinggal mama, family, Aniff. Therefor, aku tak pernanh berenggang dengan diorang. Sobs sobs :'( 

Dah taknak taip lagi. Menyampah dengan diri sendiri cause dapat pergi PLKN.
:'(



← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.