Tagboard

What are words
posted on 08 July 2012 7/08/2012 08:57:00 AM
Assalamualaikum *tak jawab dosa, kalau jawab awak comel tapi saya double comel* 

Missstake.

Hyeeeeee. It's feel so awesome cause mase ni masih lagi depan laptop, dengan perasaan yang degil tak gheti nak tidur. WOIII esok sekolah!!!! Jangan nak berlagak macam awak tu dah masuk U or dah kerja or so on! *marah diri sendiri* *insaf 2minit* *pastu buat lagi plus buat muka comel* Ni kalau mama aku tahu time ni tak tidur lagi ni, mampos aku. Mampos. *tutup lampu bilik* *buat buat tidur* *tekan keyboard slowly* Ahakkk like a boss! 
Okayyyyyy dah banyak merepek, mengarut. Dah jauh benor dgn apa ada dlm otak aku skrg ni. Uhuks
What are words? What are words? What are words? Perhaps for those yang 'dah lama' tahu lagu ni, diorang  mesti gelakkan aku. Huhuhuhu ye ah lagu ni dah lama kot. Aku baru nak dengar. And to those yg baru tahu lagu ni macam aku, well kita genggggg! *high five*
Setahu aku lah, akak aku cerita. Lagu ni dinyanyikan oleh Chris Medina. he dedicated this song to his wife, who is beautiful women before but now, isteri dia cacat seluruh badan, tak boleh bercakap cause an excident. Lagu ni memang touchy gila. Sedih tengok wife dia yang dulunya cantik, jelita like a perfect women . Kalau korang tgk video klip lagu ni, korang boleh tgk and hayati betul betul.
Dia tetap jaga wife dia even wife dia keadaan camtu. 1 dalam 100 kot orang macam dia. Nowadays, jarang nak jumpa orang yang betul betul appreciate pasangan dorang. Am i right? Kalau salah, mintak maaf.
Aku respect lelaki macam dia ni. Aku nak my future ada 'sifat' macam dia. Yang boleh terima aku seadanyaaaa. Uhuks
Okay okayyyyy jangan nak sweet sgt lah kan ayat tu. Ingat esok sekolah. Bukan cuti ni mak jemahhhh. Hihihi goooooodddd nighttttt uolls :*


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.