Tagboard

7th month
posted on 06 July 2012 7/06/2012 08:52:00 AM
JfpF0.gif

Assalamualaikum. Malam ni rasa macam "lain" sikit. Lain mcmana tu aku tak tahu. Okayyyyy just forget it.
Pejam celik pejam celik ni dah bulan 7. Cepatnyaaa masa berlalu. And for sure bulan ni bulan yg ke-7 aku dengan dia. Ehem ehem *cough* Siapa sangka hubungan ni boleh bertahan sampai sekarang. Alhamdulillah. Rasa mcm nak gelak kt diri sendiri sebab tak sangka boleh couple crush sendiri. Ahakk. Takda ah crush sgt sbb masa tu tahu dia ni already taken kan. That time rasa frust jugak ah. Haha and what a surprised is dia ada bagi lagu untuk aku. Aaaaaaa what a sweet guy. Sweet okay. Sangat. Rasa mcm diri ni disayangi and dihargai. Aissseh ayat takboleh nak jiwang lagi kot *cough*



Tolong lah dengar lagu ni. Sumpah best. Sumpah i tak tipu uollss *gedik sikit* Akak aku pun dah terikut ikut nyanyi lagu ni. Kemain kau kak :D 
And of course i'm glad to have him in my life. Dalam masa 7 bulan kenal dia, boleh dikatakan 98 % bout his life, benda yg dia suka, benda yang dia menyampah and many more aku boleh tahu. Yang 2% lagi tu lepas kawen maybe aku akan tahu sepenuhnya. Hahaha gedik kau nyah *kening kening* 
Act banyak lagi sweet things between me and him but biarlah ianya jadik rahsia antara aku, dia dan Allah :)
Orang kata, kalau bercinta ni jangan dihebohkan sangat kat orang. Sebab apa tu aku tak berapa pasti. Orang kata okay? Bukan aku. hehehe
What a big risk when have a long distance relationship. Ye aku tahu tu. Dah lama tahu. Tinggi risiko dia bila aku timur dia barat. Satu lagi susah nak jumpa. Nak sweet like another couple tu mmg susah. But i'm tottaly don't care. Dah sampai masa, boleh lah jumpa. Kan? Act aku tak memaksa sangat dia untuk datang sini. Jauh kot. 
Ada sesetengah org bila tahu couple jarak jauh ni, wajib diorang tanya " Tak takut eh si dia tu ada orang lain? Curang? " Well soalan ni lah yang selalu org tanya aku. In this case, kita perlu rendahkan sikti ego kita untuk percayakan dia. Why not kan. Memang perasaan ragu ragu tu ada but masa ni lah kita boleh ajar diri untuk percayakan org yg kita syg. Kalau dia boleh percayakan kita sepenuhnya, why not we do the same things? So fair and lovely. And kalau dia boleh buat something wrong behind us, why not jugak kita buat benda yang sama? Hello, dunia dah moden. Dia buat kita pun boleh buat *buat muka serious* Tapi kalau dia merokok then kita pun ikut sama nak merokok, memang nak mampos ah. Perempuan merokok mmg satu habit yang buruk. Sangat buruk. Org tengok pun, org dah boleh pandang serong tau. Serious wa cakap lu. 
So stop for now. Rasa mcm terpanjang pulak entry malam ni. Yelah dah bosan camni ah. Baby boo dah tidur, mmg bosan to the max max ahak
Bye. Goooooood nightttttttttttttttttt :*



← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.