Tagboard

Happy Birthday Mamaaaaaaaaa !
posted on 15 July 2012 7/15/2012 06:13:00 AM
Assalamulaikum,



Malam ni saya nak wish birthday kat org yang paling saya sayang dalam dunia ni. Ehem ehem *cough*


Happy Birthdayyyyy to you, happy birthday to you, happy birthday to my mama, happy birthday to youuuuuuuuuuuuuuu *nyanyi ala Selena Gomez*


Happy 47th birthday mama! Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki and selaluuuuuuuuuu lawa. Saya sayang mama. You're the best mom in world! No one can replace you, no one can gave her child happy like you did, no one can take you from us. No one. Even one day ada "abah baru" saya taknak! Taknak! Abah saya cuma sorang. Iaitu Ahmad Nasfi. Taknak abah lain. Taknak mama lain. Only youuuuuuuu. Sayang sampai mati. Sayang sampai syurga.

blogger-emoticon.blogspot.com Terima kasih sebab jaga saya selama 16 tahun 9 bulan dengan sempurna.
blogger-emoticon.blogspot.comTerima kasih sebab sayang saya lebih dari mama sayang diri sendiri. 
blogger-emoticon.blogspot.com Terima kasih sebab ikut kerenah saya selama ni.
blogger-emoticon.blogspot.com Terima kasih sebab lahirkan saya atas dunia ni.
blogger-emoticon.blogspot.com Terima kasih sebab mama berikan kehidupan yang sempurna walaupun dalam kesederhanaan. 
blogger-emoticon.blogspot.com Terima kasih sebab didik saya menjadi anak yang baik walupun kekadang nakal. hehehe
blogger-emoticon.blogspot.comTerima kasih atas segalanyaaaa


Titewww sayang mama pogheber and eber :face2:

Semoga hidup mama dapat keberkatan dari Allah. Selalu ada untuk kitaorang. Amin





← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.