Tagboard

A guy in future
posted on 11 July 2012 7/11/2012 08:42:00 AM
Assalamualaikum *tak jawab dosa, kalau jawab sayang*

*Pewlish don't try this at home. Boleh pengsan tersedak air liur kalau husband hantar breakfast pepagi camni. Haha :D*

Okayyy entry malam ni aku rasa macam aku nak bocorkan rahsia aku yang bertahun tahun lamanya aku simpan. Malam ni aku rasa malam yang terbaik untuk bocorkan. Hehehehe excited lettuw nak tahu. Kan kan *kening kening* Act aku nak gtau ciri ciri lelaki idaman akuuuu. Wahhhhhhhhhhhhhhhhhhh kerlasssss kau mak jemah. Uhuks ^^v 
Ciri ciri lelaki idaman aku tak banyak pun. Ada lah dalam seratus! Okay tak baik tipu *buat muka comel*
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
First, dia mesti... ehem correction dia WAJIB tahu solat. Siapa je yang nak lelaki yang tak pandai solat kan? Nanti acane nak imamkan isteri and anak esok2. Am i right? 

Second, dia tahu ambik hati mama especially. Tak semestinya kita perempuan je yang kena pandai ambik hati orang tua kan. Orang cakap kalau lelaki yang pandai hormat, jaga perasaan "mama" diorang, dia ni seorang yang tahu menghargai perempuan. 

Third, dia mesti baik, bertanggungjawab, penyayang, penyabar and memahami. Yelah perempuan ni kekadang cerewet sikit. Lagi lagi kalau dia tgh moody.

Fourth, dia mesti terima aku seadanya. Apa kelebihan aku. Apa kekurangan aku. Apa kelemahan aku. 

Fifth, dia harus pandai masak. Huhuhuhu apa kau hengat lelaki yang pandai masak ni pondan? No no no. 
Talk to the hand! *tunjuk tangan depan muka* lelaki lebih sedap memasak kalau nak dibandingkan dgn perempuan uollssssss. *mata ke atas tgn di bahu * Serious bagi aku, lelaki yang pandai masak ni sangat sweet okay? Sangat.

Sixth, dia mesti bekerjaya. Yelah kalau tak kerja acane nak tanggung keluarga. lain lah kalau duit tu turun dari langit. Mintak je turun. Hancur lah camtu. 

Seventh, dia mesti rapat dengan family aku. Watlek watcool. Dah nak jadik keluarga kan, takkan lah nak malu malu kucing lagi. Gentle sikit lah. Baru macho. Cewah

Eighth, dia mesti sediakan aku sebijik Ferarri, sebijik istana dekat Paris, and lima orang bodyguard yang tuf. Perghh what a perfect life! Hahahaha sumpah aku tipu. Plawok je tadi tuuu. Aku bukan materialistik okay? Jangan risau aku tak hadap benda tu. Hehehe yang penting bahagia.

Ninth, dia mesti kelakar. Boleh buat aku selalu happy and selesa bila dgn dia. 

Tenth, dia mesti tahu macamna cara nak pikat hati perempuan. Taknak lah yg keras sgt. Romantik tu kena ada lah sikit. Sikit je tak banyak. Tapi kalau banyak lagi aku suka. hahaha

Okay sepuluh je lah aku bagi. Kang banyak2 takda org nak pulak kat aku. Frankly, aku tak memilih but aku sedikit cerewet. Act aku tak kisah dia ni handsome ke cute ke, tapi paras rupa haruslah ada. Takkan nak macam bangla pulak. Ayoyoo amma appa *geleng kepala*

Anyway, titew cayang Syedi Aniff. Titew nak diyew jewwwww *flying kiss*

So sampai sini je lah. Esok sekolah. LAGI. Aaaaaaa cepatlah habis SPM! Wuwuwuwuwu
Dah gooooooooodddddd night. Bye uolsss :*



← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.