Tagboard

adfghjkl
posted on 29 July 2012 7/29/2012 06:54:00 AM
Assalamualaikum,
Daydreamer

First thing of all, Selamat Menyambut Bulan Ramadhan :) Kalau dikira dengan jari hari ni dah masuk hari yang ke-9 kita berpuasa. Ya Allah cepatnya masa berjalan. Time flies like a g6 *sigh* Well titew tukar skin LAGI. Untuk ke seratus puluh bla bla aku tukar skin. Uhuks. Syokkkkk hape main dengan coding sampai nak juling mata akooooo. Sakit hati, pedih jiwa dan raga sebab tak boleh nak buat 'about me' Sedikit kesebalan kat situ. Tapi dapat rupa blog cemni pun dah cukup omeyy dah. Bak kata aku, biar blog omey macam tuan dia. Eh? hehehehehe
Oh ya, since aku lama tak update blog. Banyak kemusnahan alam yang terjadik. As an example, since puasa ni sch aku ubah jadual kelas and automatically aku as student Smk Sultan Ahmad terasa sangat bengang dgn cikgu atau lebih tepat dengan pengetua sebab waktu pulang ke rumah makin lewat. Puasa ni aku ingat balik lah awal macam tahun lepas, tapiiiiiiiii sebaliknyaaaa. frust akuuuuu tak boleh balik awal. aku rasa bulan puasa ni jadual makin padat. Mana taknya, ahad till khamis sekolah (balik pukul 3.30) then hari khamis malam jumaat ada kelas akaun and hari sabtu ada kelas dari pukul 8 pagi till 12.30. 
Serious tak cukup rehat. Nak tidur pun hari jumaat je yang free. Tapi nak buat camna. Sedar sikit tahun ni SPM.
Lepas raya nanti trial. Mampos aku. Mampos. Mmg tak raya mana lah aku tahun ni. Orang lain syok makan, aku syok pegang buku. Ini tidak adil tidak adil bagikuuuuu *nyanyi lagu yuna* Watlek tahun ni je pun *buat muka comel*
K tu je kot utk mlm ni. Jgn lupa niat puasa tau tau :*



← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.