Tagboard

Me and JB
posted on 04 June 2012 6/04/2012 10:23:00 AM

Yeeee saya comel. Yeeee saya tahu. Ok diam. Lady in red is sooooo gorgeous k? Sangat. Eh aku tak cakap aku gorgeous. I mean pempuan yang pakai that colour nampak gorgeous. Tapi aku pun pempuan kan? Haha pape lah but seriously aku suka tengok pempuan pakai baju ke bag ke kasut ke warna merah. It seem sooooo sexy okay? hehe ^^v Lately aku terlalu suka with colour striking like kuning, merah, biru and so on. Terlalu k? Dulu if tengok pape barang yg warna cenggini, memang tak ah aku nak pergi tengok. But now suka gilaaaaaa! Please jangan bawak aku pergi mana mana yg ada alah tu. Terasa macam nak beli jugak, nak jugak, naaakkkkk jugaaaakkkk. Selagi tak dapat, selagi tu aku mengigau, merengek macam baby nak susu. MAMA NAK CUCU (susu) *k tetiba* :D
Okay stop pasal tu. Banyak cerita ni. Tapi penat nak taip lah. Lain lah kalau aku cakap, keyboard ni automatik keluar huruf2 dia. haaaa kau ada? Aku pun takda laptop cnggitu. haha
Actually *cough* baru balik dari JB. Tahu tak JB tu apa? Justin Bieber? No no nooo. I'm not a belieber k? Hihi Johor Bharu lah sayanggggg. Eeee geli pulak aku bersayang sayang memalam ni. Cousin aku bertunang dengan org sana. Perghhh lawa doh tunang dia. Aku yang pempuan ni pun berkenan dgn dia apatah lagi lelaki kan? Malas nak upload gambar pergi JB. Penat nak tunggu loading. Letak muka aku yang comel tu cukup ah *Mata ke atas tangan ke bahu* hehehehe
Satu jeee yang aku tak suka pergi sana. Satu je masalah. Satu jeeeee. Makanan kat sana. Tak kena dgn tekak aku. Rela minum je aku. Hehe aku cerewet? Memang. Tapi aku tak lah tunjuk sangat yang aku ni cerewet. Org yg betul2 kenal je boleh tahu. Bak kata mama "cerewet2 ni kang takde org nak baru lah menganga" okay ma okayyyy -.-
Mama titew cerlalu ugut titew camtu. Titew takuwttt tangart. Titew nark kawennn. Ahakzzzz. Comel kan? *flip shawl*
Btw wish me luck in SPM. Berdebarrrrrrrrrr woiii :( Doakan yang terbaik untuk saya. Terima kaseh :')


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.