Tagboard

Patiently
posted on 30 May 2012 5/30/2012 08:58:00 AM
it's a forever kinda thing
Kau kawan aku. Since secondary sch until now, i've learned lot of your attitude, your behavior and others. And yeahhh you've changed too much. Like seriously i miss the old you, miss the old friendship.
Beb, kau berubah sekarang. Totally you're changed. aku tak tahu mana silap dgn kau, mana salah kata aku dgn kau. Takde angin takde ribut kau layan aku macam kita baru berkawan sehari. Aku tahu kau buat buat tak tahu sebab kau tak sayang friendship kita ni. Now, aku rasa aku takde kekuatan nak slow talk dgn kau apa yang rasa lately. Sedih mmg sedih. Kau treat aku mcm ala kadar je. 
Yes aku mengaku sekarang aku tak share problems aku dgn kau like before. But aku tak rasa tu jadik masalah for our friendship sekarang ni. Aku nak sangat kau sedar yang friendship kita ni tak mcm dulu. aku nak kau tahu yang aku tak selesa dgn perangai baru kau. Aku nak kau appreciate kawan kawan kau. Please jangan jadik selfish. Orang boleh cepat terasa dgn kau if kau tak fikir untuk berubah. Aku tahu aku siapa. Tak layak nak nasihat kau itu ini. But i'm as your friend, aku taknak kita camni. 
Sometimes aku rasa aku ni je yang terhegeh hegeh berkawan dgn kau. Kau tak pernah nak fikir apa yang org rasa dgn sikap kau.
Sayang, you've try to appreciate others. Jangan nak fikir diri sendiri je. Okay? Aku mmg dah banyak bersabar dgn kau selama ni. Aku rasa mcm tak patut kau buat aku camni. Tukar aku punya geo marks. Sampai sanggup check it balik. Like seriously aku speechless bila aku dpt tahu hal tu. Tak perlu kot nak check kertas tu balik. Terasa gila doh dgn kau. Tapi aku just bersabar. Taknak buat kecoh sana sini. Nanti kau cakap aku ni attention seeker pulak kan.
Selagi Tuhan bagi aku sabar, aku boleh bersabar. But until when? Act aku penat. Penat nak berlakon depan kau mcm kita takda apa apa masalah. Zero! Ye aku tahu update hal ni kat blog mmg tak settle masalah but if kau baca ni, aku nak sangat kau tahu yg aku rindukan friendship kita dulu. Rindukan kau yang dulu. Aku rindukan semuanya. Like seriously :(



← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.