Tagboard

Unacceptable!
posted on 08 February 2012 2/08/2012 03:40:00 AM
Ocean of Emotion
Yes you. I miss you all the time even we text every second. I miss you too much biy. Too much :( Only God know how much i worries bout you. Susah bagi saya nk terima semua ni. Terlalu susah biy. Bila awak ckp ada kuman dlm darah and positive kencing tikus, saya rasa mcm dunia saya terbalik. Swear to God, i cant take it biy :'( Saya sensorang kat sini. Saya tak kuat. Saya tak kuat :(( Saya nak sgt awak sehat mcm dulu. Saya tak penat berdoa untuk awak. Selalu doakan yg terbaik untuk awak, untuk hubungan kita. Saya tak pernah rasa macam ni. Saya taknak awak tahu apa yg saya rasa. Saya taknak bebankan awak. Sebab tu saya tukar link blog ni. Like seriously, saya taknak kehilangan org yang bermakna and paling saya sayang buat kali kedua. Cukup lah sorang jea. Saya rasa takde mood nk buat semua benda. Sumpah takleh terima semua ni. Now saya just doakan yang terbaik untuk awak dari jauh. Tu jea yang saya mampu buat untuk awak :( For Kak Intan and Dasmine, thanks cause ada dgn saya masa ni. Thanks a lot.


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.