Tagboard

No title
posted on 03 February 2012 2/03/2012 09:40:00 AM
:goldmember:Hipste Achtergrondenn., :goldmember: Plaatjes - Hyves.nl
Assalamulaikum. Hi aliens. Hi silent riders! Hi evelibadi. Hi teacher. Hi.... K STOP IT. Hm frankly aku risau. Terlampau risau. Who? Of course i worried bout my baby boo. Seriously aku tak kuat :'( Aku tak pernah kena tinggal lelama cani. Cepatlah bangun. Bangun dari mimpi lama awak biy. Awak taknak tengok org yang sayang awak sedih kan? Sedar lah biy. Saya rindu yang amat sangat dah ni. Kalau tak exam, memang saya mc satu minggu pergi sana. Serious. Semua org dh tak tahu nak buat mcmana. Buat tu tak berkesan. Buat ni pun tak berkesan. Ya Allah. Saya kat sini dh macam org gila tiap tiap hari nanges cause terlampau risaukan awak. Saya jauh. Takleh nk tgk keadaan awak mcmana. Kenapa awak yg kena biy? Kenapa bukan org lain? Yeah mungkin ni dugaan dari Dia. Hanya Dia yg boleh sembuhkan awak T.T Awak kena kuat untuk mak, papa, akak, ayah and those yang sayang kt awak termasuk saya. Please kuat untuk kiteorang. Berharap sangat agar Allah perkenankan doa saya dan doa semua org *wipe tears*
Hm k act tadi keluar jap dgn akak, adik and kawan akak dari Ipoh. Sengaja nk ikut skali sbb nak hilangkan kesedihan yg melanda. Ecewah. Serious wa ckp lu, wa akan nanges kalau duk kt rumah. Lebih lebih lagi kalau layan perasaan sensorang dlm bilik. Air mata dah boleh 2 besen kalau nk tadah. Hee~ So here some pictures untuk tatapan anda semua. Tak sah kalau tak snap kan kan? Taknak tgk boleh tekan X. None makeup. Original wokkkk :D
Mata bengkak cause cryin the whole day. Like seriously my life would sucks without my boo T.T
And thiz izzzzzz *drum roll* Akak and abang Nawi. Ni lah kawan dia yg dari Ipoh. Boleh tahan sengal lah dia ni. Eh eh gurau :D
Like mother like daughter. No mother no daughter :D ahaks

K dah. Tu jea. Act byk lg tapi malas nk tunggu. Loading kemain laju macam singa betina. Hihi. FAKE smiles. Fake everythings.Tahukah anda apa itu fake? Tak tahu? Search at google! Hewhew. 
Saya happy tak semestinya saya lupa masalah yg ada skrang ni. Selalu teringatkan dia. SELALU. Tak sanggup nk kehilangan org yang saya paling sayang buat kali kedua. NO! Dear god, please give him a second chance :'( Nasib mama ada. Dia lah pendengar setia saya. Beruntung tak terkira cause dapat mama like her. I love her more than i love myself and i love my Muhammad Syedi Aniff. Kbye


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.