Tagboard

posted on 12 January 2012 1/12/2012 07:46:00 AM
Mak buyung saya comel. Tapi saya lagi comel. Hewhew *jeling*
Hai. Saya budak UPSR tahun ni :') *sape percaya dia bestpreng aku. Agaga. Kalau kira dgn jari, tinggal 10bulan lagi nk SPM. whoaa :O Tak sabarnyaaaaa. K :3 Act hujung bulan ni ada exam TOV. Am i prepare for it? Hm idk. Belajar ni makin lama makin susah. Rasanya nak undur balik nak jadik budak tadika. Mase tu just belajar A to Z, 1 to 10. Simple. Tak payah nk serabutkan kepala kan? But this is life. It's fact. Hidup makin ke depan. Takde maknanya hidup makin ke belakang.  
Semakin bertambah hari, semakin bertambah kemantangan seseorang. Haaa aku still ingat ayat ni lah nk buat hyphotesis masa darjah 6. Hihi. Dulu kecik jea. Nk timbang berat depan kekawan pun tak malu. But now, hambek kau! Berat mengalahkan mak beruang. *tapi tetap comel* Agaga :D Dulu dulu duluuu masa darjah 1 tak kesah kalau comot. Kasut kotor. Baju kotor. Kalau barang hilang, mesti mengamuk suruh mama belikan yg baru. Selagi tak dapat, selagi tu lah merajuk taknak makan and ugut mama taknak pergi sch. Hewhew. Well ni betul. Bukan rekaan macam cerita dlm tv tu eh. Hihi. But now, lain sgt. Dh besar. Dh matang. Dh pandai menggatal. Dh pandai kenyit kenyit mata. Bak kata aku, semua pandai lah. Hihi.
Sadly, tahun ni tahun akhir aku jadik budak sekolah :O Esok esok dh jadik bini org. Agaga. K gurau ;D So people. Stop sini. Dh lewat. Gtg. Sleep well. Night ;)


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.