Tagboard

posted on 09 January 2012 1/09/2012 07:52:00 AM
 
Hai penduduk bumi. Amannya hidup tanpa facebook :) Sorry Mark, pengakuan paling jujur aku buat stakat ni. heh :D Hm lately aku busy. Lot of homeworks to do and it is sucks. Hewhew. But it's okay then. Chill. Nama pun budak sekolah kan? Biasa letewww. Watlek watcool. Aku rasa tahun ni adalah tahun aku paling rajin cause tak pernah missed pun homework! Haaa bangga ni tau ;D Ada kemajuan. Cehhh >,< 
Okay abaikan. Act aku most DISLIKE to those yg pretending. Mean depan aku buat baik. Buat muka suci lah kan. But in the same time dia buruk burukkan aku. What the heck. Hello cik kak. Ni zaman 2012. Zaman dh maju. Org pun dh maju lah kan. Ni bukan org di zaman purba yg kau boleh bodoh bodohkan. Semua org tak suka talam dua muka right? Same goes with me. Paling tak suka kot. Kalau kau rapat dgn aku just because kau nk tahu semua pasal aku dgn sape sape, please talk to the hand! Godai lah dik. Jgn nk jaga tepi kain org sgt lah sayang. Jaga tepi kain sendiri dulu tgk koyak ke tak. Eh seriously aku rasa sia sia kot buat baik dgn kau. Big claps for you a great actor! Kecik kecik dh pandai buat cenggini. Huh~ Sorry lah eh. I'm fucking done with you! Nk berkawan dgn aku? Pergi jahanam wea. 
Okay. Sorry kalau kasar sikit bahasa mlm ni. Bye


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.