Tagboard

Saya K plus O disebabkan folio akaun
posted on 26 January 2012 1/26/2012 11:14:00 PM
cute, fashion, friends, friendship, girl, girls
Assalamualaikum. Hi handsome. Hi pretay. Hi Kucing. *Eh* hihi. Selamat hari Jumaat :) Act aku risau bout folio akaun. Tak siaaaaappppp lagi wea. Dup dap dup dap. Sangat terserlah kemalasan sebab kena buat dari awal *sigh* Hanya Tuhan jea yg tahu malas aku banyak mana. Tapi in the same time, berdebar, takut semua ada. Half of student dh hantar. Jakgi kalau dh siap kena taip lagi. Kena print lagi. Ya Allah. Cerewet nyaaaaa -.-' Mintak mintak cg bagi masa lagi. Sumpah malas nk buat sensorang atau lebih tepat tak pandai. Kahkah k diam. Siapa yg baik hati nak bagi aku copy? Pleaseeeeeeee. Merayu sangat ni. Dapat pahala tau tolong org dlm kesusahan ni. Ceceyyy. Hehe. Ni dh akhir bulan kot. Bulan 2 nanti ada folio untuk form 5 pulak. Eh serious risau ni haaa. Haihhh. Petang ni kena pergi rumah Tihah lahhh. Nak buat sampai siap. Kikiki. Tihah, awak tolong saya eh eh? Boleh la boleh la *angguk angguk* Yeaaaayyyyy tetiba :D
Hope cepat lah siap kerja ni. Malas nk tangguh tangguh ni. Tu amalan syaitan. Jangan ikut ye budak budak sekalian. Wuwuwu n.n



← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.