Tagboard

posted on 08 January 2012 1/08/2012 12:22:00 AM
"Allah tak kejam. Bila bila masa jea dia boleh balas balik apa yang kita buat"
Okay aku suka ayat ni. Tak tahu apa yg best nya ayat ni sampai aku duk ulang tiap hari. Hihi. Korang pernah mimpi then mimpi tu jadik kenyataan? Well saya pernah. Bak kata Elfira Loy biar mimpi sampai ke bintang. Randy Panasgila (Pangalila) sangat handsome dlm cerita tu. Tapi dia lagi handsome kalau dlm cerita nada cinta. Hihi. Muka Randy macam abang aku kot. Agagaga. Kalau abg aku baca ni mmg dia kembang habis! But seriously ramai org ckp centu. Aku tak tahu celah mana yg ada mirip dgn Randy. Untonglah kau abang~ 
 
Hm act aku rindu nk jumpa Jah, Aten, and Aien since sch ni kiteorg lansung takde peluang nk jumpa. Maigod, serious rinduuuuuuuu. Nk lepas rindu pun melalui fb jea lah. Tapi aku dh mls nk buka fb. Sakit hati. Sakit segalanya. Cecehhh. Now aku just aktif tweeting and blogging. Fb ni letak blakang dulu. Lepas SPM insyAllah aku buka balik. Hewhew.
 Aku pun rindu Sya, Thah, Ila, Nadiy. My bespreng. Even tiap hari jumpa dia kat sch, tp tak tahu lah knapa aku rindu dia. Rindu sangat wea *wipe tears* Rasa mcm nk sruh diorg stay jea kat rumah aku. Bosan lah sensorang dkt rumah. Si mak buyung tu lambat lagi nak balik. Dia balik, abg aku pulak yg balik Bangi. haihhh. untonglah~
Okay okayyyy. Gtg. Nk ngorat pakcik sebelah jap. Kay gurau. Bye


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.