Tagboard

posted on 26 December 2011 12/26/2011 10:51:00 PM
 
Haiiiiiiiiiiiiiiii. Omey tak kawan titew? Omey kan kan? Hihi. Titew sayang dia tahu? Dia bestie titew. Semua masalah titew dia tahu. Hee. Dia omey mcm titew kan? Haha k melebih *tangan di dada mata ke atas* 
Okay hari ni aku ada pergi test komp for lesen. Gosh, soalan dia memang senang gilo. Terketaq ketaq tangan nk jawab tadi. And badly aku tak lulus. Haha malunyaaaaa *tutup muka* So jawabnya kena ambik balik lah kan? Haihh serious malas lah nk buat lesen bagai ni. Menyampah betul. hihi 
Entry ni saya nk buat satu pengakuan dan pengesahan bahawa se nya SAYA TAK SUKA LELAKI ULAT BUL BUL. Faham tak? *angguk angguk* Ee geli la noks. Nk pegang pegang masuk meminang lah. Haha. Eh serious tak suka. Anti sangat dengan penyakit yg tak diiktiraf ni. Malu kot org tengok. Ingat dh ade surat kawen nak pegang pegang ni. Kemon lah. Tak baik pegang anak dara org tau. Hewhew *alim kejap* So jgn buat saye tak suka awak eh wahai lelaki. Nk kawan boleh. Tak kisah. Aku pun suka berkawan tp kalau nk pegang pegang cemni mmg tak ah.
Okay byeeeeee


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.