Tagboard

posted on 24 December 2011 12/24/2011 08:24:00 AM
 
Hai. Sorry malam ni tadak mood. Sebab? Okay sebab Si Hafiz Din ni dok habis habis cari pasal ngan aku. Wea mu pehal haa pig? Dok puas hati nape lagi nye ngan aku? Ade aku care hal mu ke? Ade? Tadok kan? So please lah jgn buat tadok life sangat bodo. Eh seriously aku paling benci manusia macam mu tahu? Kemon, dok cool okay fitnah aku dalam im. Kalau nk kate aku nk jatuhkan maruah mu, petik jari jea aku boleh nk fitnah pasal mu macam macam kat fb aku. Tapi aku dok macam mu. Aku ingat Tuhan. Aku takkan fitnah org mcm mu fitnah aku. Look, mu kata aku ni jatuhkan maruah mu bagai. Mu ada bukti? Wea pig, aku komen status mu yg bajet bagus tu aku dok carut pun. Yang mu lebih lebih kata aku mulut jahat asal? Mu memang puas hidup dh eh? Takpeeee. Just wait and see napa yg jadi kat diri mu akan datang. Allah Maha Adil. Mu tunggu balasan dari Dia. Aku mmg takkan biar mu hidup senang lepas ni. Mu nk dendam ngan aku, go on. Dok duli -..- Mu jgn buat dok matured ngat kay. Harap badan jea besor. Bodo pe lembu. Fcuk!


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.