Tagboard

posted on 16 December 2011 12/16/2011 01:19:00 AM
 
Hai mucuk mucuk. Selamat Hari Jumaat semuaaaa :* Hikhik. Sape yg dah buat lesen? Sukahati lah lesen motor ke lesen kereta ke lesen jet ke lesen kapal terbang ke. Sape yg dah? Aku dah *macam iklan carefree pulok* hahaha k. Ekceli tk buat lagi. Esok baru jea nk pegi teori dia. Haihhhh, serious la mls nk g. Serious mls nk buat. Serious mls nk bangun pagi. Serious mls nk bersengkang mata just for listening the ceramah. Serious malas nk buat semua tu esok. Maaaa, please kite tamo buat lesen. Tsk tsk :( Setan mane la yg hasut aku supaya tkyah buat. Ngehngeh *sengeh kambing* Hari tu aku ade ckp "Ma, klau org tamo bt lesen, takpe dok?" "Tamo buat lesen? Eh awk tu bukannya ade kt umh 24jam. Merayap jea keje. Jakgi kalau kena saman macam hari tu canne?" Haaaa ayo ayo kne bebel. Hahaha. Well then terpakso lah eden buat lesen tu esok. THE END~ Eh blum the end lagi lahh. Hihi. Tapi abg aku tk bagi aku buat cause dia kate klau aku ade lesen, kenakalan aku semakin hari semakin bertambah. Cehhh mcm tahu tahu jea adik dia ni nakal. Hahahaha. Eh nakal nakal saye pun, saye comel tahu? erghhh perasan jea. Hahaha ;D So doakan aku supaya esok tak bosan bile dgr teori tu. Amin amin. And hopefully abang abang yang kerja kat bitara tu tak garang mcm abg polis misai kuntut yg tk jadi saman aku hari tu. Hihi. Puh puhhhh ^^
Byeeeeee. Muahh kiri muahhh kanan :*


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.