Tagboard

posted on 14 December 2011 12/14/2011 06:23:00 AM
 
Hai hai hai semuaaaa. Lame gile kn dok update blog? Malas nk update blog. Sebab? Adok mood. Hewhew >,< Okay td aku terbaca status mamat perasan comel ni. Perempuan sekarang pakai tudung just nk ikut trend kan? Wea wea. Hapo yg mu merepek ni haaa? Sukahati mak bapak tiri laki kucing mu jea kang? Haihhh, sakit hati jea bace status mu. Dok smestinya perempuan pakai tudung just nk ikut trend. Skang memang ah banyak style yg comel comel kaannn? Yes mmg tk boleh dinafikan lagi skang ni mcm mcm trend hado. Pakai pashmina, shawl etc. Same goes with me. But cuba mu pikir, dulu takde pun trend mcm skarang. Kire nya org dulu dulu pakai tudung tk ikhlas lah? Centu? Mu kate centu mcm mu thu every single thing bout girls. Please lahh don't act like a dog. Mu dok pakai tudung, mu senyap. Just keep your mouth shut up! Mu bt status gitu mcm mu nk kate perempuan dok ikhlas pakai tudung. Mu tahu? Memang mu dok tahu sebab mu lelaki. Jangan nk buat status merepek gitu just nk kjr HOT. weh, penting ke HOT tu? Bg mu penting la sebab nk suruh org semua kenal mu kan? Hahaha, such funny lahhh. Org baru nk up gini lah. Act aku dok kesoh pun mu nk wat status nape. Tu fesbuk mu tp agk agk ah sikit kay?
#Sorry if kasor sikit mlm ni. Sakit hati!
Bye


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.