Tagboard

posted on 29 December 2011 12/29/2011 08:40:00 AM
 
Adakah ini dugaan? Adakah ini ujian? Serious aku tak kuat. Aku tak tahu nk ngadu kat sape. Aku aku akuuuu. Kay forever alone :'( Facebook dh deactive. Cool kan? Twitter biar lah terbengkalai centu. Serious aku takde mood nk buat apa apa pun. Lately aku cepat touching. Kena tegur sikit, menangis. Kena marah sikit, menangis. Kena bebel sikit pun menangis. Kenapakah? Pelik kan? Nak mati kot. Hahaha kay tak kelakar -.-' And know what? Aku dh 3 hari tak makan nasik. Yeay yeay! Dah kurus :D Nak telan nasik pun takdo selera lah kalau dlm kepala semua ada. Masalah tu, masalah ni. Eh aku terjun katil jugak kang. Serious tertekan wea. Rasa nk hantuk jea kepala ni kt dinding biar masuk icu then doktor ckp takda harapan hidup. Senang kan? Org lain pun happy kot kalau aku takda. Ye dak? *angguk angguk* Hm, nk ikut abah kite lah. Nk ikut dia duduk kat atas pelangi mcm gmbar kt atas tu. Hihi. Bahagia nya kalau kite peluk abah kite time ni. Rindu abah. Kite nk ikut abah boleh? Boleh lah boleh lah. Eh eh? Kite tak kuat bah. Semua org dh tak syg kite :'( Okay dah. Tkyah nk seeking for attention kat sini. Takde org nk bg simpati lah Humaira.
Last words, kite sayang mama, kite sayang abang, kakak, adik, tok wan, cousins, kite sayang Muhammad Syedi Aniff. Kite sayang Akak Intan yg omey. Kita sayang kawan kawan kita. Kita sayang semua :* Sorry for all my wrong doings yah :D



← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.