Tagboard

posted on 15 November 2011 11/15/2011 07:11:00 AM
Hai hai :) Hari ni aku rase hari yg paling sh*t. Omjayyy, menci ah kalau setiap hari cenggini =='' Folio akaun tak siap siap lagi. Bila lah nk siap. Sumpah muak nk buat folio tu. Haihh, laptop pulak buat hal. Then semua folio yg aku buat sbelum ni semua nya hilang :'( Toyol mane lah yg baik hati sgt curi semua dokumen aku tu. Serious mcm nk jadi HULK kt sch td. Semua benda tak jadiii. Haih malangnya nasib. Tskk T.T

Eh eh eh, nk citer ni. Eh tknak citer tp nk g tahu somethin'. Hm cane nk buat pendahuluan eyh. Ececeh dh mcm nk buat karangan pulok. Tenene ♥ Err ade ex aku ni, dia ckp nk nk clash ngan 'girlprend' dia skrang cause why? cause nk ngan aku balik. Kay time tu aku mcm $%&*@ Dia ni gila what. Sanggup clash ngan 'girlprend' dia cause nk ngan aku balik. Woo no no no ! Aku tknak carik gaduh kay. Tahu tahu jea lah girl zaman skarang. Pantang org usha 'boyprend' dia, mulalah nk kecoh sane sini. (bukan semua) G pun aku tak suka jadik org tengah ni. Menyusahkan diri sendiri. So aku terus terang ngan dia, yg aku takleh trime dia and takboleh mesra mesra mcm dulu. Dia ade 'girlprend' and aku pun ade'boyprend'. Better takyah lah kay. Dia tk susah, aku pun tak susah. Hikhik

Kalau lah dia terbaca entry ni, sorry kay. Jangan nk terasa sgt. Aku ckp bnda betul :)
So blogger(s) i gotta go. Eh btw sorry mlm ni "BERaku" hihi. Biase ah tgh geram kan. 
Kbye


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.