Tagboard

posted on 07 October 2011 10/07/2011 10:04:00 AM

WEEE ~ tahu tak ape yang aku rase skrang ni ? tahuu takk tahuuu takkk ? tipu ah sape yang tahu tuu . haha 
aku rase macam dumb sangat . tahu what ? cause tunggu mamat kepeng ni berbulan bulan , but apa yg aku dapat ? NOTHING ! heh ~ buat rugi mase aku jeh tunggu dia macam pungguk rindukan bulan . cewahhh >.<
bodoh aku kan ? okay say bodoh for myself . yeah , menyesalnyaaaaaa ~ sumpah menyesal . takboleh ke buat aku bahagia satu saat ? susah ke ? heii , lelaki semua same ! ego dia , hidung tinggi dia , selfish dia , frankly semua yg berkenaan ngan dia , aku benci ! aku tak suka ! aku meluat ! aku menyampah ! sedih tahu bila orang tak reti nk appreciate ni . kita ni susah susah nk bahagia kan dia , but dia ? ada buat kita bahagia ? ada ? memang takde ah kan ? 

at first couple , nahhh kemain ayat jiwang jiwang tu warnai bibir dia . iloveyou lah , imissyou lah , ineedyou lah but try tengok 2 3 bulan after that . ade tak ayat keramat tu . takde kan ? so kesimpulannya , aku menyesal . haha #fake laugh ==

seriously , aku dh tawar hati SIKIT ngan cowok cowok ni . biarlah Tuhan jea yg tentukan semuanyaaaaa . study first . tak kemana lah kumbang kumbang tu semuaa . kan ? ade jodoh , ade lahh :')

well , gottago . mengantok yg amat sangat . esk ade class == #benci class . takleh nk tido puaspuas -.-'

good night evelibadi


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.