Tagboard

Untunglah kan jadi anak bongsu
posted on 04 September 2011 9/04/2011 08:05:00 AM

#takde motif letak gambar kuceng =='

Hi pakcik and semek-semek sekalian . 
selamat hari raya yang ke 6 :) harap sehat blake deh . hihi ~

How's life huh ? my life is prettayy SUCKSS . you know sucks ? life sial mcm ape jea doe . serious , i mean it ! takde gurau gurau time ni . Hmm . the problemo is sometime aku rase dipinggirkan oleh family sendri . faham tak rasa macamana ? Mcm nak nanges sminggu berturut-turut je :'( 

Seriously , aku jealous ngan adik aku . semua bnde yg dia nak , mmg akan dapat . biarlah harga barang tu mahal skalipun , TETAP AKAN DAPAT !!!!! heh . #gila nebeng adik aku . Dulu sbelom ade adik kesayangan aku ni , benda yang aku taknak pun , aku boleh dapat . but skrang ? jauh panggang dari api wokkk -,-''

 But it doesn't mean aku menyesal ade adik . lansung tak menyesal :) rase untung pun ade cause bukan semua orang ade adik kan ? Kadang kadang rase gak emo tu . tpi nak buat mcmana kan ? terime lah seadanya ~

P/S : tak suka orang buat status kt facebook cakap nak mati . Even ade masalah skali pun ngan sape sape , jangan lah duk sebut nk mati . Ajal dan maut , kt tangan kau ke ? Ingat Allah skit bhaiii . huh

kbuibui




← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.