Tagboard

I LOVE KIDS !
posted on 02 September 2011 9/02/2011 11:48:00 AM
WEEEE ~ i'm back ! Btw hi guys :)

Macamana raya hangpa sumaaa ? okay kah ? raya kita tahun ni okay saja but kindly bad cause takde orang tersayang #sedih niii :( Hm , facebookers pulak duk buat status "raya tahun ni sumpah bosan macam ape jea" wallahhhh . apelah buat status cenggitu . Tuhan dah bagi time happy , hang pulak taknak appreciate . hape lahh . haih #same lah cam aku . haha . mmg bosan raya thun ni sebab takde abah :( 

malam ni nak story pasal bebudak . well , let you olls know lah . aku memang suka budak budak . high class skali baby lah . memang tak boleh dinafikan lagi , depa memang comel habis . kalah patung barbie tauuu . memang geram gilaa doe tengok depa . nak suruh jaga 24jam pun boleh . hihi ~

Paling aku suka , depa semua ni jujur . Tak pandai nak menipu . Depa ikhlas hargai kita bila depa sayang . Kalau yg besar gedabak cam aku ni haa , mulut jea cakap "iloveyou" bagai tu . in fact tak pun . kita ni plak yang perasan sorang sorang -,- haih #tapi aku tak camtu lah . kalau dh betul betul sayang kat orang tu , mmg aku sayang dia gila gila . hehe
P/s : pagi pagi lagi dah dapat hadiah terbaikkkkk atas dahi . sakiiittttttttttt maaaaa ! esok kompom pakai bedak 34inci kasi tutop itu luka . haih . kesian sye kann ? haha

SAYANG BUDAK BUDAK SEDUNIA ! #whoaaa , sedunia wohhh . kau ade ? :DD

kbye



← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.