Tagboard

posted on 22 August 2011 8/22/2011 12:19:00 AM
Hey peepsss . 

Suka nya boleh jawab soalan exam sambil pejam mate >< Soalan bapak senang lah tadi . Sejarah memang terbaiikkkk . Nak meroyan aku skejap . haha

update entry ni , bukan ade gosip pun . Just geram dengan diri sendiri sebab terbuang shoutbox lame . Hadehhhhh , tangan ni laaaa . Duk gatal sangat main ngan coding , last last shoutbox yg jadik mangsa . Haihhh >< password shoutbox lame too , aku dok ingat ! almaklumlah . nenek kebayan moden kan . haha .
Ni lah hasil dia #shoutbox baru . Kau ade ? haha

So now , sesape yang usha blog usang niii , pepandai lah letak hang punya blog link . aku dah muak nk layan blog niii . buat aku sakit hati adeeee :/

Eh , Hubby aku A.K.A Justin Bieber panggil suruh masak kat dapur . haha GTG yeahhh \merepekmacamkingkonglaparrr/

kbye


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.