Tagboard

She's my adik :)
posted on 02 July 2011 7/02/2011 05:38:00 AM
assalamualaikum :)

okay , dengan mood lepas mandi yang sangat wangi niii , aku dengan sengaje nye nak buat entry pasal s'orang budak yg sangatlah baik :) budak mane ? budak ni lahhhh


nampak tak ? jelas ? kabur ? sukahati lah . korang tak nampak pegi buat date ngan doctor . muahaha :D
budak ni lawa kan ? lawa macam aku . haha **okay perasan
yaa , serious dia lawa and dia baik . friendly sangat ngan aku . 

sebab dia baik lah aku sayang dia . korang baik ngan aku , aku pun baik ngan korang . korang jahat ? aku tetap buat baik . muehehe -.-' 

nak tahu name dia ? kalo nak tahu , pegi pejabat pendaftaran , then kat kaunter pertanyaan tu , tanye lah makcik @ pakcik yang kerje kt situ name budak chomel nii . haha xD *ayat sedikit berbelit mcm ulat tengah mandi , muahaha . merepek lagiii -.-''

okay , sayang budak ni lah . 

bye



← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.