Tagboard

mane sifat KEPEREMPUANAN mu wey ?
posted on 25 July 2011 7/25/2011 01:51:00 AM
Assalamualaikum and hey peeppsss :)

rindu aku tak ? sape yg rindu too sila buat muka cute habes sekarang ! haha

okay , ade nmpak tajuk kat atas too ? nampak ? okay give me five :)

entry ni aku tujukan for girls . 

aku buat entry ni bukan aku reka or so on . ni aku tengok and nilai sendiri perangai budak perempuan kt sch aku >< bukan aku nk tunjuk aib dorang but perangai dorang too terlebih over and over and over kalah anak Ib #sensored

1weeks ago , biase lah sch kan . tak sah kalo takde FREE SHOW . ade jea yg gaduh sampai bertumbuk bagai too . and fyi budak sch aku smalam patah tulang blakang sbb ni lah . nk bertumbuk pun janganlah sampai patahkan tulang blakang anak org weyy .

ambik ! bace ni

dah bace ? okay but aku taknak cite sal too 

ni kes gaduh jgak but bg aku ni sangat teruk sebab budak budak ni layan cekgu yg handle mase too macam sampah ! weyyyy , waterpark haa kau budakk . kalo nak bertumbuk sakan kes boyfie hang tu hang bertumbuk lah kt rumah hang . yang hang x reti nk hormat cegu tu pasai paaa ? hang siap tolak cegu tu kaannn ? mane hati perut hang haa ? senakal nakal aku pun , aku reti hormat cegu . tak lah tolak cegu sampai jatuh then hangpa tak tolong pun cegu too . dgn buku berselerak atas lantai >< hang ni manusia ke anak Ib ? 
kemooonnn . kalo cegu pun hang tak reti nk hormat , apetah lagi parents hang kat rumah kan ?

ni lah SESETENGAH budak yg lansung tak pandai hormat cegu . dia penat lelah ajar kite , but ni yg kite balas ? fikir fikirkanlah and selamat beramal :DDD

kbye


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.