Tagboard

Hidup jangan sombong sangat boleh ?
posted on 26 July 2011 7/26/2011 12:54:00 AM
Assalamualaikum and hey peeps :)

know what i want to share today ? #aku tahu ayat aku lintang pukang but at least aku cuba . kau ? haha

okay lupakan yg tuuu . now aku nak godek godek sikit for HAMBA ALLAH yang rase diri dia dah sangatlah perfect ni . perfect kea ? nobody perfect wohhh :P

untung ke weyh sombong ngan orang ? dapat duit 2 juta kea makcik ? setahu aku sombong ni pangai Syaitan . awak pun nk ikut pangai syaitan eyh ? pffft*

sbg contoh lah , smalam aku pegi merempit ngan kawan aku . hee ~ then then , ternampok lerr sorang aweks ni . comel ke x ? mestilah comel . HAMBA ALLAH kan semua nye comel :) lalu depan dia , aku dh dari jauh senyum bukan main lebar sampai tlinge but dia ? SIAP JELING MENJELING kat aku weyhhh . panas doe . aku bukan main ikhlas duk bagi senyuman paling manis kat dia . dia pulak bagi muka tahik hidung masin ngan aku . haih -.- cuak habis ngan orang bajet cani . sombong kau tuu tak bawak KUBUR gak weyhh ><

Berat sangat ke mulut tu nak senyum ? ngan sesame manusia pun susah nak buat baik . senyum tu kan sedekah . tak salah kan ? tak masuk penjare pun senyum kat orang 

BUT BUKAN SEMUA LAH YANG AKU MAKSUDKAN NI . SEGELINTIR SAHAJA :)

sekian terime kasih

kbye




← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.