Tagboard

cintailah bahasa kitaaa :)
posted on 28 July 2011 7/28/2011 11:34:00 AM
Assalamualaikum and hey boys and girls :)

Ni aku nak ceramah sikit . sape yang taknak dengar PENGGANTI DATO' FADZILAH KAMSAH ni membebel satu blog sila angkat kaki dulu . haha XD

Okay , aku perasan lah kaannn . SESETENGAH orang guna ayat mat saleh baru turun bumi >< but sebelum tu , aku takdo niat hape hape . sesape yang TERASA ----- sorry , maaf , ampun and peace :)

contoh : 

AWAK ---- AUAK
SAYA ---- CAYE
KITA --- TITEW
SAYANG ---- CYUNK

tu jea lah cntoh yang aku kasi . kang taruk banyak banyak , lidah aku pulak berbelit belit nak sebut balik >< seriously , aku tak suka sangat orang yang GUNA ayat tu . tak susah kan nak taip satu satu biar complete and senang orang nak bace ? tak lah juling mate si pembace tu . Bahasa rempit moden lah kot . bajet manje lah eja separuh pengsan centu ? hee ~ 

Bahasa ibunda tu kn indah . janganlah hang nak MENGINDAHKAN lagi bahase tuu :) #cehh , matured jea ayat . muahaha . at least aku tak copy ayat mane mane pun . sendiri pikir woohhh :)

k lah . tu jea ceramah aku malam ni . eh malam ke ? pagi lah :D

kboii :)


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.