Tagboard

pecaahhhh rekoodd dalam hidup -.-
posted on 18 June 2011 6/18/2011 03:01:00 PM
hey peeps . hari ni saye agak mengigau sebab tetibe rase nk update blog pukul 6pagi . whoaa :O sentap ? takyah lah buat muke terkejut tak iklas . haha . aku baru bangun atau aku tak tidur ? cepat teka cepaaattt . sape dapat jawab , aku bg duploh sen :) haha . tipu lah kalo aku baru bangun and tetibe bukak lappy then update blog . mmg ngigau tahap kritikal lah too . xD aku tak tidur lagi nihh ., bangge ohh boleh lagi tak tidur  time nih . korang boleh ? haha . banyak pulak ayat aku . slame ni tak cergas cani pun . eceeh . mcm blik dari exercise pulak . kuangkuang . hm , aku bru jea sudahh layan youtube *saje nk gtahu :) and layan si gedikgilaa aku tuu . layan dia macam layan budak umur 2 tahun . yg tengah nakal gilaa . main debat-2 pulakk . haha . pastu aku layan perut aku yg sentiase lapar 24jam . tapi badan aku still lagi maintain ! wah , satu perkara yg boleh dibanggekan 1o saat . eh tak boleh bangge-2 ohh . Tuhan marah :) okay aku tarik balik bangge aku tuu .  hahaa xD

err err , k lah . tu jea kot aku nk hebohhkan . haha . nk layan mate aku duluh . penat gila memvavi dohh . kompom esok bangun pukul 6petang . haha . okay lah tu tidur 12jam . *okay itu tipu . tak baik anak dara bangun lewat . so shall i ? atau sayang nk lepas ? haha . merepek lagii , okay dari blogg aku jahanam jadi ketupat sambal belacan , tidur duluuuu .

assalamualaikum . kbai :)


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.