Tagboard

sekelip mate dh jadi isu dunia
posted on 01 June 2011 6/01/2011 11:51:00 PM
hey peeps . 
dah bace gosip terhangat dunia ?
tentang budak tak matured BANGGE diri dia takde dara ? 
"kisah ape aku bukan virgin ? "
budak , kau tahu hape yg mengarut ni ? kau makan hasutan setan ke hape ?
nauzubillahimimzaliq .
come on . kau buat mahkota kau mcm sampah .
kut ye pun kau dh penah maen , takpayah lah buat orang sedunia tahu . memalukan negara sendiri lah .

 kau bole lagi cakap "aku masih ade maruah diri "
bagus budak ni . dh pernah main , tp still tahu maruah diri tu ape . betape sengkek nye pengetahuan kau dlm bab2 kehormatan diri .

automaticly orang dh pndang hina kt kau dik . kira kau bngge lah tade dara ? fan page kau dh boleh mengalahkan justin bieber . great huh ? aku tahu dh rmai stalker yg buat post psl kau . 

yeah , budak ni okay . tp , sayang . sanggup buat bnde cenggini . parents dia x tahu kea pengakuan berani mati dia ni ? astarfirullahalazim . mengucap pnjg aku . aku bukan nk tnjuk bagus ke ape . tp tu lah . malu kut . betape rendah nye maruah dia smpai  bnda personal cmni pun bole buat kepoh . kut ye pun awak tu dh tade dara , simpan dlm dlm sudah lah . mintak Tuhan bukakan hati tu . bukan ni jalan dia . think scre rasional lah , mybe dia bangge dgn semua ni . bg dia dgn bnde ni bole buat dia famous . eh , famous tinggi melambung pun , tak bawak ke kubur gak sayang .

so , aku doakan , ALLAH bg petunjuk kt budak ni . sesape yg kutuk dia , hina dia , makimaki dia , STOP IT lah weh . Tuhan tu MAHA ADIL . takpyah lah kita nk tambah dosa dgn bnda cenggini . dia buat , dia lah yg tanggung . dosa ni bukan untuk menunjuk and dibanggakan . *acehh , aku ckp mcm dh pro ! haha . you still young , masih ade ruang untuk bertaubat :)

k bye .


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.