Tagboard

gila ke hape nk gaduh pasal LELAKI -.-'
posted on 23 June 2011 6/23/2011 11:25:00 PM
assalamualaikum :)

entry ni aku buat khas untuk BUDAK PEREMPUAN YG CHOMEL LAGI CUN MELECUN <3

aku x lapo lagi lah ngan bf hang . kot ye pun nk kate aku ni GATAL , tengok diri mu dulu lah . kalau mu tu baik , ayu , sopan , pandai jage 'future husband dalam mimpi' , bf mu takkan sangkut kt mane-2 girl pun . cube mu layan dia ngan care baik . ade dia duk menggatal ngan aku ? and fyi lah pompuan , aku tak hadap lansung ngan bf mu yg sangatlah handsme kalah Justin Bieber tuu . kemon , aku already taken weyy . faham ? already taken . atau mu x pham already taken tu hamende ? meh sini aku translatekn khas untuk muuu . SUDAH BERPUNYE :) tak faham lagi ? kompom mu bute huruf -.-'

gini lah , aku bukan nk bangge lah kan . tp pangai mu tuh , OHGOD ! nk tuduh orang pun kena tahu cite dia dulu lah . ni maen hentam jea duk kate aku ni pemusnah rumah tangge papan mu tuu . hello sayang ! rumah tangge aku pun tak bape nk ong , ni nk jage tepi kain orang pulak . mu ingt aku ni takdo keje buat ke ?

xyah lah tunjuk heroin sgt nk gaduh sal LELAKI . x malu ke bile LELAKI tahu ade pompuan gaduh pasal dia . wahh , lagi lah lelaki tu naik gah . kalo mu nk gaduh ngan dia gak lepas nih , go die lah dgn dia . jgn nk sabitkan name aku . serabut bodoh ! 


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.