Tagboard

belajar pun kena RILEKS jugakkkk !
posted on 30 June 2011 6/30/2011 04:31:00 AM
assalamualaikum .
heyheyhey peoplessssssss .

 hari ni , kat skolah aku ade buad DATE NGAN MAK BAPAK -.- TEMU MURNI
woooo , sgt bedebar cause results aku teruk habis ! kompom aku dapat MUAHMUAH kat pipi khas dari mama ! haha . tp mama aku chill bila tengok results aku tuu . first time dapat no up sekali dalam kelas ! bangge ? HARUSLAH . bukan nye salu boleh bangge cenggini . muahaha :DD 
okay , ni cite tambahan saje :)

ni , aku nak bagi TIPS sikit . COOL BILA STUDY ~

1- Stop skejap and nyanyi lagu favourite korang , if hade bahagian yg susah korang nak masuk dalam kepale , rileks kejap . rest kan otak tuu 

2- Urut kepale sendiri dengan kedua tapak tangan di bahagian kiri and kanan sambil membace 

3- Tutup muka dengan bantal . *haha , salah salah ! Tutup kedua mate ngan jari telunjuk and tengah for restkan mate korang yg chomel tu for a second 

4- if badan korang rase sengal-sengal , angkat kedua tangan ke atas ntuk buat stretching  *jangan pulak duk bau ketiak wangi tuu . kang hilang semua ape yg korang bace . HAHA 

5- Makan makanan pedas . lagi pedas , lagi bagus  barulah otak tu berfungsi ngan lajuuu . haha . kena cuba tahu ? aku dah buat . memang betul-2betul jadi lha . tapi bile bangun pagi , memang tak hingat lansung ape yg aku bace ! haha :D 

6- Lompat setempat sebanyak 100 kali . eh gila lah lompat 100 kali , 10 kali sudah . muehehe 

7- Tepuk tangan sorang sorang . bagi semangat sikit 

8- Buat senaman muka selame 3 minit . gerakkan kening and kembangkan pipi 


dah bace ? dah faham ? okay bagus murid-murid hari ni 

kbai


← older newer →
welcome
about the owner
People love call me Aisyah. Was born on 1995. Allah servant. Love my family, Aniff gedik and friends. Follow button on the header. Thanks xx :)
Credits
Appreciation is always the best
Template handcoded by Twentyonekisses.
Banners from Fairycandlesxo.
Colors by Elseven.